— Kuntosalikurssit —

Treeniryhmä Bikini Pakarat

Pakarabikinit on nyt kuuminta hottia, treenaa siis itsellesi bikinipakarat!

Kesä on ihan kohta ovella ja kurkistus kesävaatevarastoon saattaa tuottaa tuskanhikeä. Älä kamppaile hämmentävien ajatusten kanssa vaan tule työstämään pakaroille muodot kuntoon mahtavan pienryhmän kanssa! Kurssilla treenataan monipuolisesti alavartaloa tavoitteena saada kesään mennessä kiinteämpi ja pyöreämpi takamus. Tuumaakaan ei anneta periksi. Kurssilla otamme ennen ja jälkeen -kuvat, jotta näet itsekin upean muutoksen. Tervetuloa!

Seuraava ryhmä alkaa: 2.3.2021 klo 17:30
Kesto: à 60 min, tiistaisin klo 17:30, 2.3.-11.5.2021 (pl viikko 12 ja 16)

Hinta: 40€ jäsenhinta. 90€ ilman salijäsenyyttä. 

Ilmoittautumiset: info@letsgocenter.fi

Kuntosaliharjoittelu KIDS
BOYS & GIRLS

Nuorten kuntosalitreenit on tarkoitettu 11-14 -vuotiaille tytöille ja pojille, jotka haluavat aloittaa kuntosaliharjoittelun. Kurssilla käydään läpi laajasti salin laitteita ja eri liikkeitä ja opetellaan niiden turvallinen käyttö. Nuoret oppivat ymmärtämään mikä on heidän kannaltaan turvallinen ja kehittävä kuntosaliharjoittelu ja kuinka siinä edetään progressiivisesti iän myötä. Ryhmän kesto 8 viikkoa.

Seuraava ryhmä alkaa: 12.3.2021 klo 16:30
Kesto: à 60 min, perjantaisin klo 16:30, 12.2.-16.4.2021 (pl viikko 8 ja 16)

Hinta: 35€ jäsenhinta, 72€ ilman jäsenyyttä.

Ilmoittautumiset: info@letsgocenter.fi

Kestävyysliikkujan lihaskunto

Erityisesti kestävyysliikkujille kuten pyöräilijät ja triathlonistit, suunnattu kuntosalikurssi. Kurssilla treenataan yhdessä kuuden viikon ajan harjoittaen monipuolisesti koko vartaloa, keskittyen lajinomaisiin lihaskunnon vaatimuksiin. Kurssilla opit kestävyyden ja lihasvoiman harjoittamisen kuntosalilla ja lajinomaisten liikeratojen hyödyntämisen lihaskuntoharjoitteissa.

Seuraava kurssi alkaa: 12.10.2021 klo 17:00
Kesto: à 60 min, tiistaisin 12.10.-14.10.2021 (pl viikko 44)

Hinta: 72€

Kuntosalin viikkokurssit SPORT, KUNTO ja IISI "HopIn"-periaatteella. Tutustu viikko-ohjelmaan TÄSTÄ


Juoksijan voimavalmennus

Oletko äskettäin aloittanut juoksuharrastuksen tai jo pitkään harrastanut juoksua?

Mikäli juoksu on intohimosi, haluamme muistuttaa, kuinka tärkeää lihasvoimaharjoittelu on sinulle.

Hyödyt voimaharjoittelusta:

- Juoksun taloudellisuus paranee vahvistuneen lihaksiston myötä
- Loukkaantumisriski vähenee

"Voimaharjoittelu tarjoaa juoksusuorituskyvylle huomattavia hyötyjä ja se on tärkeä osa juoksijan harjoittelua. Voimaharjoittelun avulla kestävyysominaisuutensa huipputasolle harjoitellut juoksijakin voi parantaa suorituskykyään, ja voimaharjoittelulla on rooli myös vammojen hoidossa ja ennaltaehkäisyssä." (lähde: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68727#)

Valmennuksen myötä sinulle kirkastuu se, mitä juoksusuorituksen parantamiseksi ja voiman lisäämiseksi kannattaa tehdä kuntosalilla. Jokaisen juoksijan kanssa tehdään henkilökohtaisiin tarpeisiin ja harjoittelumahdollisuuksiin sopiva nousujohteinen harjoitteluohjelma.


Talvi- ja kevätkaudella on hyvä ottaa progressiivinen lihaskuntoharjoittelu vuosikalenteriin voimatason nostamiseksi. Kohti kesää mentäessä, kun ulkojuoksukelit paranevat, voit siirtyä voimaharjoittelussa ylläpitoon.Ja mikä parasta, valmennuksessa saat vertaistukea muilta innokkailta juoksijoilta.


Tulostakuu: mikäli et ole tyytyväinen valmennukseen, saat rahasi takaisin!

Kenelle valmennus sopii?

Mikäli haluat nostaa lihaksistosi voimatasoja, parantaa juoksusi taloudellisuutta sekä ehkäistä loukkaantumisia, valmennus sopii sinulle kuin piikkari radalle.
Valmennukseen sisältyy kotitehtäviä koko valmennuksen keston ajan, ja valmennuksen myötä saat liikepankkiisi liikkeitä sekä ohjeita omatoimisen voimaohjelman toteuttamista varten (salilla, ulkona ja kotona).

Tämä kurssi antaa sinulle juoksua tukevan voimaharjoittelun elementit myös tulevia vuosia varten.Sinun tulisi suoda itsellesi voimailuun aikaa yksi tunti ja 15 minuuttia viitenä (5) sunnuntaina kahden kuukauden aikana. Yhteiset treenipäivät ovat:

Su 07.03.2021 klo 15.00-16.15
Su 21.03.2021 klo 15.00-16.15
Su 28.3.2021 klo 15.00-16.15
Su 18.04.2021 klo 15.00-16.15
Su 02.05.2021 klo 15.00-16.15

Tämän lisäksi sinun tulisi investoida itseesi 73€/kk (2kk ajan, yhteensä 146€). 

Kotitehtävätreeneihin menee noin 2 x 30 min viikossa. Ohjelma muokkautuu valmennuksen edetessä ja sen toteuttaminen jatkuu omatoimisesti valmennuksen jälkeen, joko nousujohteisena tai halutessasi voit siirtyä voimatreenissä ylläpitovaiheeseen ja painottaa juoksua.

Kuka sinua valmentaa?

Jouni Varpelaide, Auktorisoitu FAF Personal Trainer®, Trainer4Youn Voimavalmentajakurssi syksyllä 2020

Olen köpötellyt 10 maratonia, 5-6 Vätternrundania (300 km pyöräily) ja lukuisia lyhyempiä juoksuja ja pyöräilyjä. En ole saavuttanut mitään vakuuttavia aikoja, mutta ymmärrys noista lajeista minulla on.

Kun aloitin säännöllisen urheilun 37-vuotiaana, 4-kymppisenä kyykkäsin 185kg, mave 185kg ja penkki 137,5kg, eli ei ihmeitä mutta omaan kuitenkin myös omakohtaisen käsityksen ja kokemuksen voimaharjoittelusta.


Mottoni valmennuksessa: "Ikä ei ole kehityksen este".

Varmista paikkasi seuraavalle kurssille varaamalla paikkasi/ostamalla valmennus suoraan verkkokaupasta.

Paikkoja max 8 per ryhmä. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoittautumiset: info@letsgocenter.fi

Oma ryhmäsi

Kyllästynyt treenaamaan yksin? Onko sinulla kaveri-, työ-, tai treeniporukka jotka haluaisi treenata ohjatusti tavoitteellisesti tai höntsäillä rennosti tutussa porukassa? Kaipaatko liikuntaa turvallisessa ympäristössä valmentajan avustuksella? Valmentajamme ovat valmiina rakentamaan juuri teidän ryhmälle oman joukkueen! Olisiko se Let's Go Gimmat, Let's Go Kundit tai Let's Get Mad ? Vastaus on että se on just sellainen ryhmä kuin te haluatte! 

Ryhmän toimintamalliesimerkkejä:

- Viikottainen ryhmätreeni lihaskuntoa esim voimaa tai liikkuvuutta
- Kaksi kertaa viikossa ryhmätreeni pääpainona painonhallinta. Viikottainen kehonkoostumusmittaus.
- Viikottainen höntsäily liikunnan ilosta ja ryhmäliikunnasta nauttien. Esim. kuntosaliharjoittelu, Skillbike, soutu...
- Viikottainen ryhmätreeni Skillbike tai soutu
- Viikkotunti esim. Zumba, Jooga, Total Perfect Body
- Pyöräilyvalmennus joukkueelle, ryhmäharjoituksia ja testejä sekä leikkimielistä kisailua.
- Voimaharjoittelua ryhmässä. Leuanvetoa, kyykkyä, punnerruksia yms. 

Ota yhteyttä ja aletaan treenaamaan!